Bugün Agora KFC'den sipariş verdim ve 20 dakika bekledim sonra bir tavırlar bir de çok yavaşlar kariyerler yemeğin içinden kıl çıktı midem bulandı. Yemekler bayattı koku yoktu. Özellikle but çok kötü kokuyordu. Ekmekler kupkuruydu. Sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim, bundan sonra sizden yemek almam. Cola su gibiydi arkadaşlarım sizin yemeğinizden sonra hastaneye kaldırıldı bayat yemekler ya KFC'yi kapatın ya da elemanlarınızı değiştirin ya da terbiye öğretin yemekleriniz kötü kokuyor...
Yorum Gönder