10 Aralık' ta bir tane deri ceket aldım 140 TL ve sadece 1 defa giymeme rağmen soyuldu ve mağazaya gidip değişim yapmak istediğimi söyledim. Değişim için merkeze gönderilmesi gerektiğini söylediler ve 21 Ocak'ta gönderdiler. Tam 20 gün oldu ve hala kimse arayıp bilgilendirmedi beni konuyla ilgili ayrıca değişeceğini de sanmıyorum. Mavi'den bir ürün aldığımızda en küçük sıkıntıda değişiyor ürünler ki zaten kasaba Mavi'nin ürünlerini de satıyor. Değişim fişinde zaten mavi ve kasaba diye yazıyor o zaman neden Mavi'nin kuralları bir kasaba mağazasında işlemiyor. Bir daha asla kasaba mağazasından alışveriş yapmak istemiyorum. Bu yaşadığım olayı da tüm yakın çevreme anlatmak istiyorum.
Yorum Gönder