Bu firmadan Lee marka pantolonu indirimli fiyat olan 103,00 TL ' ye aldım. Yeni aldığımız her türlü giyeceği önceden yıkayarak sonra kullanmaya başlarız. Bu pantolonu da eşim üzerinde yazan ısı derecesine göre makinede yıkadı. Kemer takılan kısımda firmanın ismi yazılı kahverengi renkli meşin parçanın renginde ve bu parçaya yakın bir leke oluştu. Leke var diye eşime tekrar yıkattım. Bu sefer aynı lekeden diz tarafına yakın yerde ortaya çıktı. Aldığım firmaya götürdüm. Onlar da üretici firmaya gönderdiler. Bana bir buçuk ay sonra telefon açtılar. O lekeler kullanıcı hatası diye firmadan cevap gelmiş. Bu pantolon şimdi satın aldığım Kayalar Tekstilde, sinirimden gidip de almadım. Eğer mağduriyetim giderilmezse o pantolon Kayalar Tekstilin sahibine hayrım olsun. Telefonum:0.544.9***0.05 Z** G**
Yorum Gönder