8103 ycm model çamaşır makinesi aldım Arçelik' ten, ilk aldığımda bir hafta sonra servis istedim. Makine tamburu vuruyor fakat servis geldi hiç bakmadan deterjan az koyun falan dedi, bizi başından saldı. Sonra bir daha istedik bu seferde yine aynı şekilde bizi saf yerine koyup aynı şeyleri söylediler. Fakat ben bu sefer video çekmiştim, ben videoyu izletince bu makine su boşaltıyor dedi, hortumu düzeltti gitti. Yine aynı sorun oldu, 3. kez çağırdım yine aynı. Müşteri hizmetlerini aradım yasal haklarımı alacağım dedim. Hala bir sonuç yok, buradan bir sonuç alacağımı ümit ederek şikayete bulunmak istedim.
Yorum Gönder