27.02.2017 tarihli 15.00 kalkışlı-Çanakkale-İstanbul seferini yapan otobüsün son durağı olması gereken Şerifali terminalinde beklerken yolcumuzu, Ataşehir kalkış terminalinde bulduk.Niye İstanbul'a gelen otobüsün kalkış terminaline yolcu indirdiğini görevlilere sorduğumuzda, size izahat mi vereceğiz, diyerek üzerimize yürümeye kalktılar... Sonradan yolculuğumuzdan öğrendiğimizde Esenler'de de Ataşehir'e gelen otobüse aktarma yaptırdıklarını öğrenmiş bulunuyorum.Yolcumuz 50 yaş üstü İstanbul'a yabancı bayandır. Gece vakti 2 aktarma yapmaya zorlanmasını. Bizim geliş terminalinde çoluk çocuk, boşuna beklememizi, Ataşehir deki yetkililerin özür dilemeleri gerekirken bana dayılanmalarını esefle kınıyorum.Not:Ücretsiz gezi yapan belediye tur otobüsleri, bile yolcularını aldıkları doğru yere indirirken. Parasını ödeyerek aldığımız biletin karşılığı olan hizmetin karşılığını alamamış bulunmaktayız.
Yorum Gönder