Yaklaşık 1 ay önce Aksaray İstikbal Göktaşlar Mobilyadan birkaç parça ürün aldım, ama alıp alacağıma pişman oldum, zaten ilk içeri girerken müşteri temsilcisinin tutumu ilgisizliğini çok belliydi nereden çıktı bu müşteri der gibi yanıma geldi, aynen bu şekilde kendisine bildirdim kızdıysanız geldiğimize gidelim dedim yok falan dedi, neyse alışverişe devam ettik bize anlatılanla gelen ürünler birbirinden farklıydı bunu bayi ile paylaşmak istedim ama ne mümkün yok benim elemanın en iyi bilmem sen yalan söylüyorsun daha neler neler anlayacağınız hatasını kabul edip bir ortak yok bulup çözüm üretmek yerine kolaya kaçan bir bayi sözün özü bir daha böyle bir yerle ne işim olur ne de eşime dostuma tavsiye ederim, hakkımı da helal etmiyorum.
Yorum Gönder