Geçen haftalar için de kredi kartı borcumu yapılandırma olacağı ile ilgili cep telefonuma bilgilendirme mesajı aldım. Bugün iki defa Garanti Bankası müşteri hizmetlerini aradım ve kredi kartı borcu yapılandırması yapamayacaklarını söylediler. Şu an kredi kartı borcumun asgari ödeme tutarını bile ödeyecek durumum yok ve sadece yapılandırma yapabilirsem borcumu ödeyebilirim. Hükümet tarafından alınan karar gereğiyle ödeyemediğim borcumu banka yapılandırmak zorunda ama müşteri hizmetleri bununla ilgili kesinlikle yardımcı olmadı. Kredi kartı borcumun yapılandırılmasını ve gereğinin yapılmasını talep ediyorum.
Yorum Gönder