İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

iPhone İlgisiz Muamele

Bu firmanın yemek saati belli olmaz mı her gittiğimde yemek molasında oluyorlar ve yerine kimseyi bırakmıyorlar banka mantığıyla çalışıyorlar. Telefon arızası sebebiyle teknik servise uğradığımda internet bağlantıları yavaş olduğunu ya da bağlantılarının olmadığı gibi saçma gerekçeler ortaya koyuyorlar. Teknoloji firmasının böyle gerekçeler ortaya koyması bana çok komik geldi. Teknik serviste çalışan elemanlar kişiye göre muamele ediyorlar. 3 sefer gitmek zorunda kaldım ve çok dikkat ettim tesettürlü olduğum için asık suratla ve ilgisizlikle muamele gördüm. Kurumun kamera kayıtlarına bakılırsa çok rahatlıkla görülebilir. Şikayetimi şirkete mail olarak ta attım fakat geri dönüş bile olmadı. Ben de buraya yazma gereği duydum. (ayrıca telefonun hala arızalı, sırf o kurum ve insanlarla karşılaşmamak için arızalı bir şekilde kullanıyorum. ).

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget