Verilen tarihler değil aksine çok gecikmeli ve dosya takibi yapmadılar. Eksik evraklar yapıldı edildi denmesine rağmen yapılmadı. Saf bir mağdursanız sorun yok ama akıllı yol bilen bir mağdursanız sizi sevmiyorlar. Sürekli bir yönlendirme mevcut. Son olarak Tekirdağ bölge yetkilisi M. Bey her şeyin sorumlusu olduğunu belirtmesine rağmen yine aynı terane oluştu ve bu sistem yürümüyor sizi böyle giderse avukatlıktan çıkartacağım dediğimde tahmin bile edemezsiniz yaptıklarını. Devam eden konuşma ağıza alınmayacak küfür ve tehditlerle devam etti. Hakkı olmadığı halde sizin tazminat hakkınıza göz koyuyor kazayı kendi yapmış gibi bir tavır sergiliyor. Çanakkale işi alana kadar sizi her türlü koruruz diyor ama işler bu boyuta gelince konu bizi aştı deyip kendini sıyırıyor. Tekirdağ sorumlusu M.. Bey başta olmak üzere hakkı olmadığı halde bir de icra takibi başlatıyor.
Yorum Gönder