Homend 1109 ütü aldım ve garanti bitmeden paslı su akıttı ve yandı. Servise gönderdim ve değişim önerdiler. Ancak ürünün stokta olmadığını 1110 ve 1111 ile birebir değişim veya 100 lira verirsem 1112 alabileceğim söylendi. Araştırdım ve 300 liralık ütüye karşılık 100 liralık basit ütüleri teklif ettiklerini üste 100 lira istedikleri ütünün de sitedeki indirimle bozulan ütüyle aynı fiyata geldiğini gördüm. Teklifleri kabul etmediğimi aynı ütüyü istediğimi söyledim. Ellerinde olmadığını kabul etmez isem hiç sıkılmadan bozuk ütüyü göndereceklerini söylediler. Ben almadan önce nette inceleme bulamadım. Bulsaydım bu markayı almazdım. Şimdi donanım haber gibi en çok okunan Forum sitelerinde ütünün kalitesizliğini ve mağduriyetimi anlatan incelemeler yazacağım. Ya aynı modeli verin ya da ücretsiz 1112 modelini. Ben 100 lira kaybederim ama siz yüzlerce müşteri.
Yorum Gönder