14 Şubat hem doğum günüm hem sevgililer günü malum eşim bana bir çiçek yollamak istemiş ve çiçek geldi ben teslim alırken utandım böyle bir çiçek olamaz çünkü vazo kirli papatya ve güller 10 günlük falan sanırım. Görseli paylaşacağım. Günümü mahveden ve sinirlerimi yıpratan bir hizmet anlayışı.
Yorum Gönder