Cepa AVM 'de 3 yaşındaki kızım Haribo standının yanına gitti ve tam şekerin kapağını açacakken orada çalışan bey hemen yanına gelip el hareketleriyle sinirli bir şekilde surat ifadesiyle büyük insan bile korkar ki 3 yaşındaki kızım nasıl korkmasın ne yapıyorsun bırak bırak diye kızdı kızım 10 dakika boyunca ağladı önce çocuğa nasıl davranılır onu öğrensin hiçbir şekilde bir özür hadi dilemedi hala rahat rahat konuşmaya devam etti şikayetçiyim o beyden gereğinin yapılmasını istiyorum.
Yorum Gönder