Firmayı 10 kez aramama rağmen "biz iadeyi yaptık bankanızla görüşün" diyor. "Bankayla görüştük öyle bir iade yapılmadı" diyor yahu kardeşim ben sizinle böyle uğraşmak zorunda mıyım usandırdınız ya bende buraya yazdım bakalım ne diyeceksiniz şimdi?
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder