[14/02 08:10] General Mobil: Elite modeli için yazılım desteği sona ermiştir. [14/02 08:11] ex***: 1000 lira parayı çöpe mi attık[14/02 08:22] ex****: Cevap bekliyorum[14/02 08:33] General Mobil: Sayın müşterimiz; Firma kararı bu yöndedir 2 yıl geçtiği için bu modellerle ilgili yazılım desteği sonlanmıştır yapabileceğim farklı bir işlem mevcut değil. [14/02 08:33] General Mobil: İyi günler dileriz. [14/02 10:15] ex****: Tamam bende bu mesajı aynı şekilde sosyal medyada yayınlayacağım.
Yorum Gönder