Yurt dışında iken haksız yapılan ücret çekimi karşılığında, kredi kartımı kullanıma kapattırarak, itirazda bulundum. İtiraz sonucu önce olumsuz geldi, daha sonra ise 2 Aralık 2016 tarihinde olumlu sonuç gelerek, bankanın kartıma rakamı iade yaptığı bilgisi geldi. Telefon ile aradığımda, bahsi geçen kartın, haksız işlemden dolayı kapattırdığım kart olduğunun, dolayısı ile iadenin kapalı karta değil, bana yeni gönderilen karta yapılması gerektiğini belirttim, işleme aldıklarını bildirdiler. Bugün 8 Şubat 2017 tarihinde bankayı tekrar aradım, bana söylenen şu oldu, iadeyi kapalı karta yapmışlar, üstüne üstlük kapalı 1,5 senedir kapalı olan karttan aidat borcu almak için iade tutarını kullanmışlar, üstüne bir de hala kapalı kart için kalan aidat borç rakamını benden talep ediyorlar.
Yorum Gönder