Yıllardır kullandığım kredi kartımdan her yıl olduğu gibi, bu yılda aidat kesilmiş. Kesilen parayı iade yerine harcamaya zorlama adına bonus şeklinde geri iadesi mevcut. Ben kesilen 90 TL'yi geri istiyorum. Bonus şeklinde iade istemiyorum.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder