Geçen ay babamın 23 lira olan faturası (sabit tarife ücreti) 181 lira, bu ay ise 281 lira geldi. Vodafone müşteri hizmetlerini aradığımda özel servislere abonelik olduğunu söylediler ki babamın okuma yazması bulunmamaktadır. Müşteriye abonelik mesajı gitmesi ve müşterinin onay mesajını göndermesi halinde abonelik başlatılmalıdır. Sadece internette link ve reklam paylaşarak haksız yere direkt abonelik başlatan firmalardan biri de bu firmadır. Bu firmanın babamın numarası üzerinden kesmiş olduğu tüm abonelik ücretlerinin iadesini talep ediyorum. Üyelik bilgilerimde ev telefonu alanında numara yazmaktadır. Firmayı arayıp üyelik iptal işlemi gerçekleştirmek istediğimde sürekli girdiğim numarayı algılamayıp tekrar numarayı giriniz diyor iptal işlemini gerçekleştirmiyor. Bu da hilelerinin bir parçası olsa gerek. Dün yine bu firmadan mesaj geldi, abonelik için tıklayın yazmışlar, sadece bir link var.
Yorum Gönder