İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

FLO-Ziylan Mağazacılık Ayakkabıda Leke Oluştu Ama Kabul Etmiyor.

FLO mağazasından almış olduğum botu 1 kere giydim ve bir süre sonra üst bölgede yuvarlak bir leke oluşuyor. Tek bir bölgede oluşuyor leke. Hatanın ayağımın terlemesinden kaynaklı olduğunu belirtiyorlar, fakat ilk defa ayakkabı giymiyorum ben ve ilk defaFLO'dan ayakkabı alıyor değilim. Daha önce hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. Mağaza üretim hatası olmadığını belirtiyor, fakat böyle mi giyeceğim ayakkabıyı bilemedim. İade de almıyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget