FLO mağazasından almış olduğum botu 1 kere giydim ve bir süre sonra üst bölgede yuvarlak bir leke oluşuyor. Tek bir bölgede oluşuyor leke. Hatanın ayağımın terlemesinden kaynaklı olduğunu belirtiyorlar, fakat ilk defa ayakkabı giymiyorum ben ve ilk defaFLO'dan ayakkabı alıyor değilim. Daha önce hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. Mağaza üretim hatası olmadığını belirtiyor, fakat böyle mi giyeceğim ayakkabıyı bilemedim. İade de almıyorlar.
Yorum Gönder