İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Arçelik TV'yi İade Edemiyorum

04.02.2017 tarihinde tarafıma teslim edilen Arçelik marka HD LED TV'yi aldığım bayiiye iade etmek istediğimde bayii farklı sebeplerden iade alamayacağını söyledi. Tüketici Mahkemesine vermeden önce son bir defa buraya yazıyorum. Arçelik gibi büyük bir firmanın bu problemimi çözebileceğini düşünüyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget