04.02.2017 tarihinde tarafıma teslim edilen Arçelik marka HD LED TV'yi aldığım bayiiye iade etmek istediğimde bayii farklı sebeplerden iade alamayacağını söyledi. Tüketici Mahkemesine vermeden önce son bir defa buraya yazıyorum. Arçelik gibi büyük bir firmanın bu problemimi çözebileceğini düşünüyorum.
Yorum Gönder