İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Fes Spa Hamam Masaj Süresi ve Olmayan Masaj.

Fes Spa Hamam'da az önce şu ana kadar deneyimlediğim en kötü masajı yaptırdım. 19.30 a randevu aldım kese kopuk masajı gayet güzeldi. Fakat sonrasındaki yağ masajı tam bir faciaydı. Acele sürülen yağ uzun tırnaklı masöz alelacele yapılan masaj ve ekstra ücretini ödediğim güya refleksoloji masajı. Hiç yaptırmamış olan bile fark göremezdi eminim. Ki ben sıkça yaptırdığım için tam bir uydurmasyon olduğu kanaatindeyim. Ve bunlara artı olarak 45 dakika yağ masajına ek 10 dakika refleksoloji masajı toplamda 55 dakika olması gereken masajın Total 40 dakikada çıkartıldık resmen. Odanın soğukluğunu saymadım. Böyle bir fiyaskoyu Fes'e hiç yakıştıramadım. 150 TL az para değil. Geri istemeye utandım ama onlar bu hizmetten utanmıyorlar anlaşılan. Girişte bayana çıkarken ilettim bunları Umarım buradan da yetkililerinin dikkatini çeker. Böyle böyle karalanıp kaybolup gider çünkü firmalar!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget