İade etmek istediğim ürünü bana söyledikleri 3 adet farklı kargo iade kodu ile denedim ama hiçbiri geçerli değildi. Bana müşteri kodu verdiler ve ondan da bir sonuç alamadım. Müşteri hizmetlerine bana tam olarak iade adresinizi iletir misiniz dediğimde ise 'İade adresimiz yok' diye cevap alıyorum. Büyük bir koli ile kargo firmasına gitmiştim. Çok mağdur bırakıldım. Ürün şu an elimde ve çalışan bir bireyim. Böyle yaparak iade sürem dolacak. Sanırım istedikleri de bu olmalı. Hala bir yardım bekliyorum.
Yorum Gönder