Geçtiğimiz yıl Ekim ayında evimin pen aksamını değiştirdim. Fakat yapılan montajda sürgülü camların arasında boşluk kaldı. Usta bunun sebebinin ürünün fabrika çıkışlı hatalı olduğunu ve İzmir'de ki fabrikadan yenisinin istenmesini söyledi. Fabrikayı aramama ve ilgilenileceğini söylemelerine rağmen 2017 yılı oldu hala kimse ilgilenmedi. Evimin soğuk aldığından ısınamıyor. Fabrikada telefonlara bakan bayanlar resmen oyalıyor. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.
Yorum Gönder