26.02.2017 tarihinde saat 10:20 sularında Namık Kemal caddesinde bulunan `Doruk iletişim Avcılar Perakende` şubenizi işlem yapabilmek için ziyaret ettim. Şubenize girdiğim andan itibaren maalesef çok kötü bir müşteri deneyimi yaşadım. Yaklaşık 8 yıllık Turkcell müşterisi olarak hiçbir TİM'de bu şeklide bir çalışan muamelesi ile karşılaşmadığımı öncelikle belirtmek isterim. Benimle ilgilenen personelinizin lakayıt konuşmaları, davranışları ve adeta dövecek gibi bir üslupla sorularıma tersleyen bir tavırda olması beni çok üzdü. İsminin R** olduğunu beyan eden arkadaşımızla (isminin doğruluğu tartışılır) girdiğim diyaloğu yazmak istemiyorum. Ancak Pazar günü hizmet almak için girdiğim Turkcell İletişim merkezinizden aşırı mutsuz olarak çıkmış bulunuyorum.
Yorum Gönder