Daha önce yazdığım şikayetten sonra telefonumun değişim sürecine girdiğini aksesuarlar ve faturayla yetkili servise gitmem söylendi. Servise aksesuarları teslim ederken orada çalışan personelden 15 güne telefonumun geleceği söylendi. 15 gün! Ben telefonumu servise teslim edeli zaten 1 ay oldu şimdi en az 15 gün daha bekleyeceğim söyleniyor hayatımda böyle bir şey görmedim. Yıl olmuş 2017 1 aydır telefonsuzum ve firmanın umurunda bile değil süreç uzadıkça uzuyor. Samsung çağrı merkezini arıyorum cihaza henüz onay verilmedi diyorlar. İnsanları neden bu kadar oyalıyorsunuz? Neden müşteri memnuniyetini hiç umursamıyorsunuz? Uluslararası bir firmanın bu kadar kötü bir garanti servisi ve bürokrasi yürütmesini anlayamıyorum. Rica ediyorum yetkili biri varsa artık onay mı veriyor cihaz mı gönderiyor ne yapıyorsanız yapın gerçekten rica ediyorum.
Yorum Gönder