Güncel dönem işlemlerime baktığımda 86 TL kart aidatı yansıdığını gördüm. Aidatın iptal olmaması durumunda yasal tüm haklarımı kullanacağım ve kartımı iptal ettireceğim. Yıllardır aktif bir şekilde Denizbank'ı kullanıyorum. Kesinlikle şikayetçiyim.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder