İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

D-Smart İlgisiz Müşteri Hizmetleri Hakkında.

D-Smart paketimi 50 GB 8 MB hızdan, 75 GB 16 MB hıza yükselttim. Fakat aynı gün içerisinde işlemi iptal etmek istedim. 40 TL fark yansıyacağını belirttiler ve bu işlemi bir ay sonra iptal edeceğimi belirttiler. 1 ay sonra işlemi iptal edip 50 GB düşürmek istediğim de yapılamayacağını ya da 75 yerine 50 GB düşürülüp ödediğim tutarın değişmeyeceğini söylediler. Hem piyasanın en pahalı internetini kullanıyorum hem de ilgisizlik müşteri hizmetleri bir tarafa. 3 yıldır TV de dahil D-Smart kullanıyorum. Bir daha kesinlikle ne kullanacağım ne de tavsiye edeceğim. Şikayet birimi yokmuş.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget