13.2.2017 saat 14:35 tarihli bilet aldım. Bana mesajda 14.2.2017 tarihi 10:05 bilet satılmış. Müşteri hizmetleri kabul etmiyor ve ezberlemiş sözleriyle konuşmama izin vermiyordu. Ekran görüntüsünü aldım, biletimin 13 Şubat olduğuna ve saat 14:25 olduğuna dair kabul etmedi. Üstüne Sunexpress Havayolları sen aldığım bileti, Pegasus yapmışlar. Ekran görüntüm var, böyle bir sorumsuzluk olamaz. Bana 13' de 2 'de yok zaten uçak diyor. Şaka gibi bir firma. Bizden aldığı parayla kendine güzel bir müşteri temsilcisi bulsun, konuşmayı becerebilen.
Yorum Gönder