Biletbayisi.com 'dan aldığım bilette hizmet bedelini göstermiyordu, 12 TL para kesilmiş. Sanki devletin kestiği vergiymiş gibi toplam ödeme çıkıyor. Ben bilet almadan da son 2 bilet kaldı diyordu, şimdi de bakıyorum son 2 bilet kaldı diyor. Bir daha asla bunlardan bilet almayacağım.
Yorum Gönder