İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Biletbayisi.com Hizmet Bedeli Göstermeme Ve Son Bilet Kaldı.

Biletbayisi.com 'dan aldığım bilette hizmet bedelini göstermiyordu, 12 TL para kesilmiş. Sanki devletin kestiği vergiymiş gibi toplam ödeme çıkıyor. Ben bilet almadan da son 2 bilet kaldı diyordu, şimdi de bakıyorum son 2 bilet kaldı diyor. Bir daha asla bunlardan bilet almayacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget