Bambistore.com'dan aldığım 10*** sipariş numaralı ayakkabıyı 25.01 tarihinde iade ettim. Arayıp ulaştığımda kargonun geldiğini fakat daha hala sisteme bile işlenmediğini söylüyorlar. Bu kadar sorumsuzca bir iş ahlakı olabilir mi? Gerçekten gelen bir kargo 11 gün boyunca depoda bekletilip iade kaydı bile oluşturulmaz mı? En kısa sürede para iademi istiyorum.
Yorum Gönder