Verdiğim ürün siparişi kısa sürede kargolandı fakat doğum nedeniyle evimde bulunamadığımdan kargodaki beyefendi beni arayıp, "ürününüzü Şahinbey Cad. Ofisimize bırakıyorum. Dilediğiniz zaman buradan alabilirsiniz" dedi. Şimdi Bebegen'den arayan, müşteri memnuniyetinden bir haber olan bayan müşteri temsilcisi bana "kargonuzu neden iade ettiniz" dedi. İade etmediğimi durumun nasıl geliştiğini anlattım. "Peki tekrar gönderelim ama 14 TL kargo ödeyeceksiniz" dedi. Ürünü ben iade etmediğimi, bana istediğiniz zaman alabilirsiniz deyip kendilerinin iade ettiğini, neden buna rağmen ödeyeceğimi sordu. Ürün şu tarihte gelmiş, siz ürünü almamışsınız, hala neden kargo ücreti diyorsun diye gereksiz. Beni dinlemeden seri konuşmaya başladı. Bu ücreti ödeyeceğimi ama bir daha da işim olmayacağını bildirdim. Sanırım yetkileri de bu tarz durumlarla ilgili değil ki, telefondaki kişiler böyle konuşabiliyor.
Yorum Gönder