Ayın 13'ünde kartıma 50 TL yükleme yapmıştım. Ayın 15'i oldu, bakiyeden eser yok. Bu para nerede? Bir de sitenizdeki iletişim bölümünde doğrulama kodu ısrarla yanlış diyor. Ulaşılmasın diye mi yapıyorsunuz, anlamıyorum ki?
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder