Kartal Balıkesir Caddesinin başında iki yıldır süren inşaatı yapan Maya, inşaatın ana sebebi ise Anatolium AVM. Maya Holdingi bu kadar kural tanımaz, çevreyi umursamayan bir inşaat yaptıkları için kınıyoruz. İki yıldır her türlü kuralı ihlal ettiniz, yolları nasıl alındıysa artık (!) Valilik'ten alınan izinler ile gece gündüz hafta sonu tatil demeden önce (ilk yıl) hafriyat kamyonları ile şimdi beton kamyonları ile işgal ettiniz. Hemen her gün Cevizli köprüsünde sizin yüzünüzden trafik oluyor, 200 metre yolu 15 dakika da geçiyoruz. Kartal Belediyesi, Ukome, İç İşleri Bakanlığı vesaire hiçbir şikayetimiz nedense (!) işe yaramadı. Kasım seçimlerinden önce göstermelik mühürlendiniz, seçimden sonra hop devam. Metronun tam dibinde cayır cayır dinamit patlattınız, ileride ne olacak bilmiyoruz, şikayet ettik kimse umursamadı. Bu kadar mı duyarsızsınız Maya!
Yorum Gönder