Bu firmadan Moto G bataryası aldım. Bataryanın kablosu kopuk bir şekilde geldi. Kargo kutusunun içerisinde, plastik ambalajın içerisinde batarya ve bataryanın kablosu olarak iki parça bulunuyordu. Kargoyu akşam eve gelip açtığım için tutanak da yok. İade kabul etmiyorlar. Bu art niyetli firmanın gönderdiği kesik kablolu batarya üzerime kaldı.
Yorum Gönder