Akbank kredi kartımın son ekstresinde yer alan 95,00 TL tutarlı kredi kart yıllık kart ücreti talebini haksız buluyorum ve bu ödemeye itiraz ediyorum. Banka ile aramda tanzim edilmiş kredi kartları üyelik sözleşmesi'nde her ne kadar kart ücreti alınacağı belirtilmişse de, 4822 sayılı yasa ile değişik 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkında yasanın 6. maddesi gereğince bu sözleşme önceden hazırlanmış standart bir sözleşme olup banka tarafından tek taraflı olarak sözleşme konmuş, haksız bir koşuldur. Bu nedenle ücretin tarafıma iade edilmesini istiyorum, aksi takdirde Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracak ve Akbank hesabımı kapatacağım.
Yorum Gönder