36 numara istediğim ayakkabının hem 37'sini gönderdiler hem de iade sırasında faturayı gönderdiğim halde göndermediniz. "Bu yüzden iade yapamıyoruz" dediler. Faturanın ne olduğunu tam bilmediğimden bir şey yoktu "olanı da gönderdim" dedim. Sonra kardeşim üstünde olan ve dokunmadan yolladığımız poşetin üzerindekinin fatura olduğunu söyledi. Üstelik arıyorum telefonlarına ulaşılmıyor. WhatsApp'tan saygısızca konuşuyorlar.
Yorum Gönder