Sömestr tatili için gittim ama tam bir hayal kırıklığı oldu. Temizlik personeli çok güler yüzlü fakat kişi sayısı az olduğu için yetişemiyorlar. Yemeklerde her o gün tavuk çeşitleri olması ve hiç kırmızı et olmayışı büyük eksiklik. Açık büfe ama çok yetersiz. Suyu dahi para ile satın alıyorsunuz. Sözde her şey dahil bir otel ama öyle değilmiş. İnternet çok sıkıntı asla bağlanamıyorsunuz. Sözde termal otel ama sıcak su havuzları çok kirli ve hijyenik değil. Kesinlikle işletmenin köklü yenilikler yapması gerekiyor. Bir daha asla gitmeyi aklımdan bile geçirmem.
Yorum Gönder