Evim kargo şubesine 100 müşteri hizmetleri mesafede. Evimde 2 küçük çocuğum ve bakıcı ablaları varken evime hiç gelmeyip bir de üstüne sıkılmazlığın dibine vurup adresinizde bulamadık diye mesaj atmaları bana pes artık dedirtti.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder