Yakala.co'dan aldığımız " M&G Kuaförde Bakım ve Saç Güzellik " fırsatının "Röfle + Saç Bakımı + Fön Uygulaması " paketi için kuaföre geldiğimizde bizden paket harici boya için ek ücret istendi. Kuponun iadesini istedik kabul etmediler. O zaman bari boya yapın dedim. Güç bela onu kabul ettiler. Boyayı da sadece dip boyası yaptılar. Pakette yazılan "saç bakımı ve fön" zaten söz konusu bile değildi! Aynı gün aynı yerden hem kendim hem annem için "manikür" paketi de satın almıştım. Manikürleri çok baştan savma yaptılar hatta annemin tırnak dipleri kanadı, kadının tırnaklarına doğru düzgün törpü bile yapmadılar.
Yorum Gönder