İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Wedo Köfte Rencide Edici ve Gurur Kırıcı Hizmet Anlayışı.

14 şubat'ta gittik mekana, yarım saat bekledik ve yer gösterdiler oturduk. Siparişimizi verdik ve 10 dakika sonra henüz siparişlerimiz gelmemişti ki bir grup müşteri ile beraber elinde liste ile bir eleman geldi ve arka masadakilerle bir şeyler konuşuldu. Bizim masaya yöneldi ve burasının rezerve olduğunu söyledi. Süregelen olayları göz önüne aldığımda arka masanın rezerve olduğu ve onların da yemek yediği için bizim masaya da henüz sipariş gelmemesinden dolayı bizi masadan kaldırmak istediler ve bunu onca kalabalığın içinde adeta bizim karnımızı sadaka niyetine doyuruyormuş gibi yapmaları rencide edici ve bir o kadar da utanç verici idi. Ayrıca artık eleman mı müdürü mü ne olduğunu bilmediğim zat, siparişi iptal ederim ve giderim dediğimde siz bilirsiniz diyerek gayet rahat ve paraya doymuşluğun verdiği haz ile sırıttı. Sosyal medya hesaplarına yaptığım yorumları sildiler ve beni engellediler.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget