Waterbox su kutusunu 3 yıldır kullanıyorum su çok sağlıklı teknik destek süper, ama bir yerde basitler. Ürünün filtreleri süresini doldurdu ve değiştirdim kartıma güya 6 taksit yaptıklarını belirttiler ertesi gün kart hareketlerine bakınca 285.00 TL olan rakamı 6 taksit değil de bir kerede tahsil ettiklerini gördüm. İtiraz ettim şirket olarak 330 TL altında taksit yapılmayacağını belirttiler. Waterbox işbilir yöneticilerine tavsiyem ufak basit bir esnafın bile ufak bir rakama bile 6 taksit yaptığı bir dönemde sizlerin çağın gerisinde kaldığını görüyorum, ve bu tarz durumlar kurumsal bir firma olmadığını gösteriyor. Yani açıkçası vazgeçilmez olmadığınızı belirtmek istiyor ve rakip firmaları ödemeler konusunda takip etmenizi ve müşterilerinizi kaçırmamanızı tavsiye ederim.
Yorum Gönder