İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Yüce Takım Liderleri!

2 gündür sistem yavaşlığı var diye hala yapılmayan para iademden mi bahsedeyim yoksa müşteri hizmetlerini aradığımda takım lideriniz ile veya takım koç'u ile konuşmak istiyorum deyince "ben ilettim mümkün değil" diyen ve beni sürekli bekletmelerinden mi bahsedeyim? Madem bu kadar müşteri memnuniyeti diyorsunuz da neden görüşme talep ettiğimde kimse telefonu alıp bu konuyu şikayete dönüşmeden çözüme kavuşturma niyetinde değil profesyonellik böyle mi oluyor? Kurumsal firma olmak bu değil! "Takım lideriniz ya da koçunuz ismi nedir" diye sorduğumda "isim veremiyoruz" deniliyor. Sadece isim sormam bile sıkıntı doğuruyor! Gerçekten çok kurumsal firmasınız Vodafone çok! Kesinlikle artık Vodafone ile çalışmayacağım ve bu durumu da her yerde dile getireceğim... Görüşme tarihi: 03.02.2017 saat 22:15 civarı Müşteri temsilcisi G*** bey.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget