İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone YBS Adı Altında Olayım Olmadan Yapılan Üyelik Ücretleri!

Benim olayım olmadan faturama beş kez 14 TL olmak üzere 70 lira fazladan YBS adı altında faturam geldi, 130 TL'ye ulaşmış bu ayda 40 TL olması gereken faturam şu anda 93 lira. Her hafta faturam gittikçe artıyor kimse bana suna üye olmak ister misiniz diye sormadı, neye üyeysem, internetten araştırdım bir çok mağdur var ve onay olmadan böyle reklamdan videodan kendi kendine yapılan üyelik varsa iptalini, olayım olmadan fazla gelen ücretin iadesini istiyorum. Gereği yapılmadığı takdirde Tüketici Hakları'na müracaat edeceğim, en kısa sürede çözülmesini istiyorum vardı.İlk defa Vodafone'da böyle bir şey başıma geldi,hiç beklemezdim. Kısa sürede cevap bekliyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget