Bu gece yarısı ek internet paketi almak amacıyla girdiğim yanımda uygulamasında bir paketi satın alma tuşuna bastım uygulama kapandı paketi almadığını düşünerek tekrar denedim çünkü tıklar tıklamaz uygulama kapanıyordur. 3 kez tekrarladı bu durumu daha sonrasında vazgeçtim ve art arda paketlerin satın alındığına dair mesajlar geldi ve bunu müşteri hizmetlerine anlattığımda yapacak bir şeyin olmadığını ücretlendirmenin yapıldığı ve bu uygulama kaynaklı sorunun benim suçum olmadığını anlattığımda yapacak bir şeyin olmadığını beyan etti gayet ters bir şekilde bu nasıl bir şirket anlayışı müşteri memnuniyeti anlam veremiyorum.
Yorum Gönder