Ağustos ve Eylül 2016 yılı ayları arasında faturama yansıyan yüksek fatura tutarını araştırmak için bir arkadaşa başvurdum ve kendisi konuya hakim olduğu için hemen nedenlerini Vodafone online self servisinden fatura dokümanlarından tespit etti. İlk önce fatura üzerinden telefon aldığım için sanıyordum ama değilmiş. Tarafıma gelen bir kullanım veya herhangi bir başvurum olmadığı halde (c_mop_izlendi) başlığı adı altında 2x56.00 tl- (r_mop_1dfc8a89-cd5240d-882d-d86cb9ef66c) ve (r_mop_748291ce-467b-4177-9be8-39df838a0b4a) 2x56.00 TL olmak üzere Ağustos ve Eylül 2016 yılı aylarında toplam (204) TL kesilmiştir. Haksız yere bilgilendirilmeden alınan bu ücretlerin tarafıma geri verilmesini ilgili bölümlerden talep ediyorum.
Yorum Gönder