İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Trajikomik Bir Olay

1 Şubat'ta telefonum kısıtlandı 2 Şubat'ta mesaj geldi 178 lira normalde her ay 130 lira ödüyorum 80 lira cihaz 50 lirada telefon faturam ama bu ay ki faturam 178 geldi bu ayrı bir mesele. 6 Şubat'ta tekrar bir mesaj burası gerçekten trajikomik kuruşu kuruşuna yazacağım son faturanızın ödenmemesi nedeniyle hattınız kısıtlanmıştır (Toplam borcunuz 335.90 TL) ya faturam daha yeni geldi kapattınız tamam hadi 178'de yuttum ama 335.90 yutulacak gibi değil. Hala ödemedim ödemeyi de düşünmüyorum. Yapılması gereken ne varsa yapacağım gerekli yerlere şikayet etmeye devam edeceğim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget