Geçtiğimiz ay 054248884** hattım Netflix aboneliğiniz var denilerek standart faturama 10 TL eklendi ve 70 TL ödedim. Akabinde müşteri hizmetlerini arayıp iptal ettirdik. Bu ay da tarife değişikliğini zamanında sisteme görmedikleri için 52 TL gelmesi gereken faturam 70 TL geldi. Müşteri hizmetlerine bugün üçüncü görüşmemde ancak bir şikayet kaydı oluşturabildim. Kendi hatalarından dolayı hem vaktimiz hem nakitimiz hem de psikolojimiz bozuluyor. Bir daha sorun çıkarsa hattımı iptal edeceğim. İlgililer bir zahmet elan atsınlar. Her ay her ay sorunlar sorunlar.
Yorum Gönder