İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Taahhüt Haksızlığı.

06.02.2017 tarihinde 1 yıllık taahhüdüm dolmuş ve tarafıma hiçbir şekilde sorulmadan 1 yıllık yenileme yapılmıştır. Arayıp bu durumu söylediğimde sistem otomatik olarak yenilediğini ve tarafıma bu konu ile bilgi verildiğini söylediler. Arkadaşlar bana böyle bir bilgi verilmedi kesinlikle. İptal etmek istediğimde ise 46 TL cayma bedeli talep edildi. . Bu operatöre geçiş yaptığım için o kadar pişmanım ki anlatamam. Şimdi bu durumu bütün sosyal mecralarda anlatacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget