Annemin telefondan bu ay 42 lira ücret faturaya yansımış, müşteri hizmetlerini aradığımda bir telefon verdi 0216474**** telefon devamlı meşgul açan yok, tekrar aradım hattımı mobil ödeme vs. İşlemlere kapattılar (görüşme tarihi 08.02.2017 13.30 civarı) bir daha yansımayacağı bilgisi verildi, hattım dan bu şekilde haberim olmadan herhangi bir ücret çıkması faturama yansıtıp ödememe dayatılması etik değil. Vodafone olarak insanların ceplerinde bu şekilde ücret çıkmaması veya faturalarına ücret yansıtmadan önce en azından onaylarını almanız gerektiğini aksi takdirde Sporplus-Sporstation gibi firmaların çoğalacağını düşünüyorum. Söz konusu işlemler kredi kartlarında yapıldığı gibi sizin için de çok zor bir durum değil. Araştırırsanız bu şirketten mağdur olan çok şirket bulunmaktadır. Ayrıca 42 lira küçük bir meblağ olabilir ama haksız alındığı için mahkeme başvurusu yapacağımı belirtmek isterim.
Yorum Gönder