Vodafone kullanıcısıyım. Talep etmediğim ve bilgim dışında 10 Ocak 2017'de üyelik işlemin başlatılmış. Abone olduğumu 03 Şubat 2017 tarihi itibariyle öğrenmiş bulunmaktayım. Abonelikle ilgili yaptığım iptal işlemi 07 Şubat 2017'de gerçekleşecektir. Böyle bir bir durumda kullanıcısı olduğum Vodafone herhangi bir uyarıda bulunmayarak mağdur olmama sebep olmuştur. Bu durumdan dolayı zararım tarafıma iade edilmesi için gereken işlemlerin yapılmasını talep eder aksi halde yasal işlem başlatacağımı tarafınıza bildiririm.
Yorum Gönder