Son ödeme tarihi 15.02.2017 olan hattıma ait 01.02.2017 tarihinde çıkması gereken faturam halen çıkmış değil. Müşteri hizmetleri sistem arızası deyip duruyor. Son ödeme tarihinde mi çıkartacaklar faturamı. Geçen ay da aynısı oldu istisnadır diye düşündüm. Böyle şey mi olur? Zaten memnun değilim. Hattımı tamamen kapatıp başka operatöre geçeceğim. Faturam çıksın.
Yorum Gönder